Česta pitanja

Kako bismo olakšali snalaženje na našim stranicama, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica izvršili narudžbu željenog proizvoda.
 

Gdje mogu provjeriti je li proizvod koji želim dostupan?

 Na stranici, ispod cijene proizvoda stoje podaci o dostupnosti. Ukoliko proizvod nije dostupan, biće iznačen kao trenutno nedostupan.
 

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

 Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i životnom stilu. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom prilikom preuzimanjakarticama jednokratno, shopping karticama do 12 rataInternet bankarstvom ili općom uplatnicom na tranakcijski račun naše firme. Više o načinima plaćanja pogledajte ovdje.
 

Transkacijski računi ?

Magic Vision doo Kalesija, Ulica kalesijskih brigada br. 15 75260 Kalesija, NLB Tuzlanska banka – filijala Kalesija transkacijski račun broj : 1321400310533169; UniCredit banka, filijala Kalesija transkacijski račun broj : 3386502246693280; BBI banka, poslovnica Kalesija transakcijski račun broj : 1413895320002219
 

Koji je trošak dostave?

Dostava je moguća na teritoriji cijele BiH, a cijena zavisi od cijene Brze pošte.
 

Mogu li naručiti dostavu proizvoda na svoju adresu?

 Naravno, potrebno je samo da u polja adrese za dostavu upišete svoje podatke.
 

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?

 Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Osobno preuzimanje moguće je u našim poslovnicama u Kalesiji i to Techno-shop ulica Kalesijskih brigada broj 8 Magic Vision ili u Magic Vision doo – Knjižara ulica Kalesijskih brigada broj 15. u Kalesiji.


Kako iskoristiti kod za popust?

Na zadnjem koraku procesa kupovine, nakon što odaberete način plaćanja, u polje predviđeno za unos koda upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Primijeni kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na plaćanje.